Måndagsgolf
Oldtimers spelar under säsongen på måndagsmorgnar.
Tävlingarna är både singel- och lagtävlingar och spelas med damer och herrar i blandade bollar.
Fyra måndagar spelas med shotgunstart med gemensam lunch och prisutdelning.
Anmälan till måndagsgolfen sker via Min Golf senast 12:00 lördag före tävling.
Begär tidig eller sen start om du så önskar samt från vilken tee du vill spela.
Startordning lottas och presenteras på hemsidan och via mail söndag kl 12:00
Måndag 22 juni – Slaggolf, Shotgun-start
Årets första tävling med shotgunstart lockade 42 deltagare.
Damklassen vanns av Ingalill Gunnarson på 70 slag netto.
I herrklassen var det hela 8 spelare som spelade på eller bättre än sitt handicap. Vann gjorde Björn Öhlin på 65 slag netto.
Björn tillsammans med Ronny Svanberg och Bengt Ohlson vann lagtävlingen på 218 slag.
| Damer | ||
| 1 | Ingalill Gunnarson | 70 slag |
| 2 | Linda Kesselbring | 74 slag |
| 3 | Berit Pedersen | 76 slag |
| Resultatlista | ||
| Herrar | ||
| 1 | Björn Öhlin | 65 slag |
| 2 | Gösta Larsson | 69 slag Shcp |
| 3 | Bo Möllerstrand | 69 slag |
| Resultatlista | ||
| Lag | ||
| 1 | Björn Öhlin / Bengt Ohlson / Ronny Svanberg | 218 slag |
| 2 | Tommy Pedersen / Håkan Johansson / Kjell Rossing | 220 slag |
| 3 | Marianne Lidén / Gunnar Häggström / Hans Syversen | 221 slag |
| Resultatlista | ||



